BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

الخميس، 1 أكتوبر 2009

تحت المطر

بسم الله الرحمن الرحيم


اولا مين اللى قال انى هابعد عنكم انا مش قلت كده خالص ولا هاقول


انا قلت انه سوء تفاهم مش اكتر من انسان عزيز عليا جدا ومازال كده

لانى اعرفه كويس اوى ومش عندى استعداد انى ازعل منه مهما حصل

واللى حصل مجرد شىء بسيط ومش هياثر فى اى شىء





هواية عندى من زمان
احب امشى تحت المطر
احس الثلج نازل عليا
يدوب من الحب اللي مالي كياني
اشوف البحر هادى
و الموج حاضن الصخر
باعشق الشتا والجو الخريفى
اكمنه زي قلبك قرب يكون مالهوش آثر
الناس تخاف من البرق والرعد
وانا عندى حبك يحمينى من الخطر
باعشق كل حاجة تشوفيها بعنيكى
باعشق فى عنيكى السفر
يا ملاك سكن قلبى بنوره
والحزن فى قلبى من حبك انتحر
عارفة حبيبتى وانتى معايا
باحس انى واحد تانى
بانسا معاكى همى واسايا
باحس ان قلبى انانى
مش عايز حد غيرى يشوفك
واللى يشوفك دمه عندى
هيكون هدر
انا حبى ليكى بدايته عشق وغرام
احساس جميل من غير كلام
واخره اسمى واسمك على ورقة هيتسطر
فى اول يناير تحت المطر


160 التعليقات:

اسماء واحلام فى وجدانى يقول...

اول تعليق لايمو فورم

الناس المتاخرة

يااااااااااااارب مش يتاخروا تانى

ويجيوا بسرعة بقى

adel يقول...

ههههههه
انا اول تحليق

فووووووووو

adel يقول...

عل فكرة ياواد

انا مدمن مطر قوي
في عز الشتا بلبس كت و امشي في المطر

احساس ملوش وصف اشاسا

بس انت بتتدفا ياعمونا بشئ تاني :)

انا بقضياها ايس كريم بقي :)

اسماء واحلام فى وجدانى يقول...

يا عم الحاج هى الدنيا بتشتى عندكم

اشاسا

adel يقول...

اكيد

بس مش دلوقتي زي ماحصل عندكم امبارح :)

يابختكم

ليس فقيرا من يحب يقول...

انا التعليق التانى

مش بطاااااااااااااال

ليس فقيرا من يحب يقول...

مساء الخيرات

من محافظه البحيرة نحييكم

ليس فقيرا من يحب يقول...

عسى تكونو بخير

وان شاء الله تكون الاحوال على مايرام

غير معرف يقول...

لحقوووووووووا ازاي دووووووووووول

مليش دعوة عاوزة الحجاااااااااااب

عااااااااااااااااااا

ليس فقيرا من يحب يقول...

طب التاسع ده علشان خاطر كل اهالى

البلوجر

ليس فقيرا من يحب يقول...

نووووووووووووووووووووووارة

ازيك يا جمييييييييل

ليس فقيرا من يحب يقول...

يا جماعه البت نوارة خلتلى المدونه تجنن

وانا من موقع الاستاذ احمد هذا

اشكرك وبشده يا احلى نوارة

ليس فقيرا من يحب يقول...

ونقول التعليق 13 علشان اهالى الاسكندريه تحديدا

ليس فقيرا من يحب يقول...

و ال14 علشان خاطر

الاستاذ احمد المبدع

♥نبع الغرام♥♪≈ يقول...

هع هع

انا هنا منك له لها
نيهاهاهااااااااااااااااا

ليس فقيرا من يحب يقول...

وال 15 علشان القطط

وربنا يخليهم يارب

♥نبع الغرام♥♪≈ يقول...

خد عندك

وحشتنا يا احمد

هيييييييييييييييييييييييه
احمد هنا ياجدعااااااااااااااااان

ليس فقيرا من يحب يقول...

انوووووووووووووسه

ازيك يا قمر

♥نبع الغرام♥♪≈ يقول...

ليس فقيرا من يحب
رانيا وحشتينى

♥نبع الغرام♥♪≈ يقول...

ربنا يديم الود عند اخونا وقططه يا جدعاااااااااااااااااااااان

هع هع

ليس فقيرا من يحب يقول...

انتى اكتر يا حبيبتى

عملتى ايه فى اسكندريه يابت

انبسطتى

♥نبع الغرام♥♪≈ يقول...

يارب يا مسهل
كده قدرنى على الاحتلال ولا على رأى ميمى الاستيطان
هع هق

ليس فقيرا من يحب يقول...

طب اقرى وبعدين اكمل

♥نبع الغرام♥♪≈ يقول...

فله يا رانيا
كان نقصاكى حبى ان شاء الله اشوفك على خير قريب يا بت يا عسل
هع هق

♥نبع الغرام♥♪≈ يقول...

ناخد كمان تعليق عشان خاطر الرعد الزئبقى
ثندر
اللى لسه هيدخل يحرررررررررررقه بكيروسين

هههههههههههههههههههههه

♥نبع الغرام♥♪≈ يقول...

ميمايا

ده مكانك يا بتاعت الاستيطان مكانك محفوظ حبيبتى

♥نبع الغرام♥♪≈ يقول...

ماما الفراغ
ده مكانك يا غاليه عاليه قووووووووووووى

♥نبع الغرام♥♪≈ يقول...

يويو

يويو
وحشتينى فينك منتظراكى بجد وحشتينى قوووووووووووووووى

ده مكانك ياقلبى انا

♥نبع الغرام♥♪≈ يقول...

ايوشه
ايوشه
ده مكانك ياقمر
منتظرينك هنا

ليس فقيرا من يحب يقول...

اه طبعا تبعد تروح فين

هو لعب عيال لااااااااااااااااااااا

بالنوسبه للبوست فالبوست روعه

والكلمات روعه

تحت المطر كل حاجه فى العالم بتبقى مختلفه

انا شخصيا باحب الدنيا تمطر عليا

وهوايتى الوحيده اطلع على السطح

والدنيا بتمطر هههههههههههههههههه

♥نبع الغرام♥♪≈ يقول...

ورده

وردة

وردة

وردة

وردة

ارجعى بقا وحشتينى بجد ليك واحشه كبيرة يا قلبى

ليس فقيرا من يحب يقول...

هههههههههههههههههههههههه

بتحجزى يا انوسه

ويا ترى ده لله فى لله من غير اى حاجه

ههههههههههههههههههههههههههههههههههه

♥نبع الغرام♥♪≈ يقول...

جارة القمر

جارة القمر

جارة القمر
اللى منوره جنب اللى قمر اللى بحبها قوووووووووووى ياناس
مكانك محفوظ يا عمرى كله
بحبك قوووووووووووى

غير معرف يقول...

ايه دا كله

النت يقصل شوية الاقيكم محتلين المدونة

اخشوشن يا بنات :]

تسلمي يارانيا يا عسسسسسسسل

كلك غلبة

هههههههههههههههه

عنيا ليكي ياقمراية

♥نبع الغرام♥♪≈ يقول...

رانيا

وربنا كله بثوابه يا اختشى

هههههههههههههههههههههه

♥نبع الغرام♥♪≈ يقول...

نواره هانم

منوراه يا مدام

غير معرف يقول...

كيييفك يا بت يا انووووووسة

وحشاااااااااني

انتي بتحتلي وبتهدي سلامت ولا ايه

:]

انا مؤدبة ومليش بالاحتلال

هروح اقرا وراجعة

♥نبع الغرام♥♪≈ يقول...

الفراشه
حبيبتى انتى فين انتى كمان كل دى غيبه ربنا يرجعك بالسلامه حبيبتى
مكانك محفوظ

غير معرف يقول...

حلوه اوي المشاعر دي :)

♥نبع الغرام♥♪≈ يقول...

ماء تشيرن

فينك يا غاليه الكان من غيرك مش ولا بد

♥نبع الغرام♥♪≈ يقول...

ياترى نسيت حد

محدش يزعل منى
ده واجب وبعمله

♥نبع الغرام♥♪≈ يقول...

يسلام
من زمان ما لحقتش التعليقات عندك فى الاول يا ابو حميد يارب منور كده على طول ولا ننحرم منك يا غالى

♥نبع الغرام♥♪≈ يقول...

ناخد كمان تعليق

ثم نواصل يا جدعاااااااااااااااااااااااان

♥نبع الغرام♥♪≈ يقول...

قشطه يا احمد بجد كلمات فى غايه الروعه والجمال بسم الله ماشاء الله عبدعت وابدع قلمك

اقدم عاصمه فى الحب يقول...

السلام عليكم

ايه الابداع ده
الله ينور
الكلام عجبنى اوى
رجعتنى للذى مضى
.
رسمت لينا صوره جميله اوى
كأنك بتصر لينا مسرحيه
بجد انا تخيلتك فى كلامك
لانى انا كمان سعات بمر بلحظات شبه دى
يا رب ما تغيب عن عالمك وعن صرحك العظيم
.
مودتى :)

♥نبع الغرام♥♪≈ يقول...

المطر ..ما أجمله
دلوقتى وبعد العمر إللى فات ده يابنى بقى المطر بالنسبة ليا ذكريات جميلة
ذكريات طفولة وبراءة وصحاب بيجروا مع بعض تحت المطر
وهدوم متبهدلة
احمد أيها الكاتب المرهف الإحساس أعدتنى لذكريات جميلة

♥نبع الغرام♥♪≈ يقول...

ومن الدعاء لنا مثله هنا تحت زخات المطر أيضا

تقبل الله منا ومنكم صالح الدعاء في كل وقت وحين

♥نبع الغرام♥♪≈ يقول...

بوست جميل فعلا
وفكرته والتعبير عنه باسلوب رائع
انا كمان بحب الحالة دى قوى قوى تحت المطر
بحس انها ليها احساس تانى خااااااااالص
ربنا يكرمك
اد ايه انا حاسة انك انسان جميل بجد

♥نبع الغرام♥♪≈ يقول...

جميل التفاعل مع الطبيعة
بحب اوى قول الرسول عندما نزل مطر وكان يستقبله
انه حديث عهد بربى
جمييييييييييل اوى
الاحساس ده ان الواحد يتفاعل مع تلك القطرات لانها لسه جاية من عند ربنا
اللى بحبه وبيحبنى

♥نبع الغرام♥♪≈ يقول...

عارف يااحمد أنا كمان زيك بحب المطر وبحب الدعاء جدا عند نزول المطر لأن الواحد بيحس أنه بيغسل ذنوبه
وأنا صغيرة لما كانت الدنيا تمطر كنت ألبس تقيل وأطلع أمشى وأجرى فى المطر وكنت ببقى فرحانة جدا
دلوقتى لما بعمل كده وأطلع أمشى فى المطر الناس بيضحكوا عليا وصحابى بيكونوا مستغربين ايه الجمال فى كده ..
بس بجد بيدى احساس للواحد بالإنطلاق وحاجات جميلة تانية
ربنا يكرمك ودمت بكل خير

♥نبع الغرام♥♪≈ يقول...

لسه مش شبعت

انا نا يا جدعااااااااااااااااااااان
هع هق
لاذم اكمل هنا

♥نبع الغرام♥♪≈ يقول...

كم من الليالى نتواعد ونبوح

نتحدث بصدى القلب وتعرف لغتنا العيون

اليك من كتبت فلا ابى غيرك من العاشقين رسول

فلو يعلم الناس مدى عشقنا لقالوا ماهذا الا مجنون

مجنون بحبك صغيرتى فلا يمنع الحب غير كل اثم ولنفسه مطلوم


اليك يامحبوبتى اكتب فانا العاشق المفتون

♥نبع الغرام♥♪≈ يقول...

ماابدع كلماتك صغيرة

بسيطة فى كلماتها

جوهرة فى معانيها

يتحير القارىء فى محتويها

لانها مبدعه وياحظ من يلاقها

تقبل مرورى المتواضع وكبر الخطوط شوى

قربت عيونى تتحـــول
هع هع

♥نبع الغرام♥♪≈ يقول...

كتير من الناس بيحبوا يعملوا حاجات كتير فى المطرة فى ناس بتحب تمشي تحيتبها وفى ناس بيبقى عندها اغنية بتحب تسمعا لما المطرة تمطر وفى ناس تجرى على الكورنيش وانت بتحب تعمل ايه فى المطرة؟

♥نبع الغرام♥♪≈ يقول...

ههههههههههههه
كفايه كده انهارده
اقعد بالعافيه يا غالى
سلاموز باللوز
انوس

غير معرف يقول...

الحمد لله اخيررررا انووسة خلصت احتلالها :]

اخد راحتي بقى شوية

وسعووووووووووووا

هييييييييييه

بجرب احتل يارب اعرف واصير خبرة

كح كح

غير معرف يقول...

المطر جميل مووووت

وانا صغيرة كنت اقدر استهبل و اجررري تحت المطر وعادي

لكن دلوقتي لأ تحس اني كبرت وعقلت كدا

وبقيت بخاف لاخد برد ولا حاجة :]

كلماتك عجبتني اووووووووووي

واحساسك فيها عالي

تسلمممممم ايدك

غير معرف يقول...

واخره اسمى واسمك على ورقة هيتسطر
فى اول يناير تحت المطر

كح كح

الجزئية دي عشاني بقى

بتكثف بتكثف

هههههههههههههههههه

انا عيد ميلادي ب3 يناير

يابشرررررر يا ويلكم لو نسيتوه (وش معصب )

:)

كفاية احتلال بقى

اشوووفك على خير

^ـ^

romansy يقول...

اهلا يا عمونا احمد
اخبارك ايه
احساس جميل قوى لما نحس بجمال الطبيعه
احساس جميل قوى لما نكون مع اجمل حبيبه ويشهد علينا حبات المطر
اللى بتحيى الارض وكمان بتتحيى قلوبنا

احساس طفلة محبة للرومانسية بس واقعية يقول...

بجد بقى اكتر حاجة بحبها فى اليابان المطر مش شتاء بس لا صيف شتاء يعنى ممكن مقدرش انزل بسومة من البرد فى الشتاء بس فى الصيف بقى ودا موسم المطر والبرق والرعد والرياح والحركات دى نقدر ننزل رغم ان البرق والرعد بيخوفوها
بس غالبا انا بحب المطر الهادى والرياح الخفيفة اللى بتهز الشجر ببطئ والجو المغيم دا مش البرق والرعد والبرد

الجميل فى البوست بقى دمجك للحب والطبيعة والجو المنعش دا بس اشمعنى يناير يعنى عشان هو اللى بيبقى فيه مطر ولا اية ؟

تقبل مرورى

غير معرف يقول...

ياخرررررررررراشي

كان قلبي حاسس انه البوست عشاني

ههههههههههههههههههههههه
ههههههههههههههههههههه

حبيبتك هترميك من الشباك عشان الكلمتين دووول

:]

يعني ايه الصدف العجيبة دي

بيناير وكمان مش هصدق لو قلت يوم ايه

اتاريني مهمة في البلد وانا معرفش

هههههههههههههههه

عالعموم انا بحب شهر يناير جدا واليوم دا بالذات طبعا :]

سي يو

^ـ^

ليس فقيرا من يحب يقول...

ههههههههههههههههههههههه

وماله مدونات اخواتى

وبرااااااااااااحتى

فى مانع

وش شرير

نياها هاااااااااااااااا

غير معرف يقول...

انا حبى ليكى بدايته عشق وغرام
احساس جميل من غير كلام
واخره اسمى واسمك على ورقة هيتسطر
فى اول يناير تحت المطر

ايه ياعم احمد الجمال دا كله


تصوير هايل للحب تحت المطر

انا كمان من عشاق الشتاء

سلملى على قططك كتييييييييير

حنين

طوبه فضه وطوبه دهب يقول...

ana ba3shaa el gaw dah wbgad ashtaataloh awy awy tslam aydak khatra gamela wydem 3lek el 7ob wla7sas el 3aly ya rab

ايوشة يقول...

مش هقرا البوست يااخويا انا واحدة مريضة وكنت هموت النهاردة تيجى تقولى مطر :(
لما اخف ارجع اقرا بقى

وردشان smilyrose يقول...

هييييييييييييييييه

اخويا رجع

ايه دا رجعه منين هو كان مسافر

وبعدين تبعد فين وليه

هو بمزاجك يعنى

عارف يا حمادة انا بعشق المطر

وبعشق برد الشتا

وبحب امشى تحتها

واحس انها بتدوب همومى

وبحب الايس كريم جدا تحت المطر

ههههههههههههه

اوعى تفكر تاخد حتى اجازة

عمرو جويلى يقول...

صديقى العزيز
السلام عليكم
أشكرك على السؤال عن العصفورة
أحب الجو ده جداً وأحب أعيش فيه
إحساس لا يقل عن إحساس شخص ممتع
تقبل مرورى

جارة القمر يقول...

ازيك يا احمد عامل ايه

يارب تكون بخير

خد بالك من نفسك

الفراغ يقول...

سلام عليكم
اولا اشكرك يا ايناس على الحجز ليا
ثانيا
انا كمان بحب المطر جدا وبيكون اسعدوقت عندى لما تمطر
واقعد ابص على المطر من ورا الزجاج واقعد ادعى ربنا ان المطر يقعد كتير
ويارب يزود مطرك يا مصر
ويرزقك الحب فعلا تحت المطر يا احمد

yoyo يقول...

مسائك سكر

امممم
ايه الخيانة دى بقى البوست دا نزل امته
فى حد خاين وسط رجالتى ولا ايه
يا شماتة ابلة ظاظا فيا

yoyo يقول...

ايه ياعم دولة
ايه الاحتلال دا
عشان مش حد يقول عليا محتلة ازلية
مش لوحدى اهوا
احلى سلام و تحية لدولة حبيب الملايين

yoyo يقول...

انوسة الامورة
مسائك سكر يا جميلة
ربنا مش يحرمنا منك ابدا ابدا
انتى كمان وحشتينى

yoyo يقول...

و الله ما بتفرق معانا رقم التعليق
احمد يالا على السطوح
ههههههههههه
استعنا بالله
يالا هجوووووووووووووم

yoyo يقول...

تحت المطر

فى الاول كدا انا يموت فى المطر
بحس انى طفلة اوى
و ياسلام لو نزلت وقت المطر
احساس و متعة مش لها حل
المطر رمز للخير و النماء
طيب نروح نشوف كدا ايه الحكاية ونرجع تانى

yoyo يقول...

تحت المطر معاك بكون
فى حضن قلبك بستخبى من كل الكون
وايدك عليا خايف من نسمة طايرة
حبك يا حبيبى مدفينى
عشقك يحمينى من اى خطر

yoyo يقول...

من يوم ميلادى ارتبطت بالشتا
وعشقت لحظة نزول المطر
زى الطفلة الصغيرة بالعب تحت المطر
وعشقتك يا حبيبى اكتر من المطر
عشقت قلب الدافىء فى ليالى الشتا

yoyo يقول...

انا حبى لك كان بداية عشق عمره ما ينتهى
حب اقوى من رعد و برق الشتا
حب يملىء الكون دف
حب يزيل كل رياح الشتا
حب يخلى الدنيا جنة حتى ايام الشتا

yoyo يقول...

هوايتى زمان كانت حب المطر
بس دلوقتى بقت هوايتى
حبك انت من دون البشر
واحبك انت تحت حبات المطر
احبك اد البحر و امواجه
احبك اد الكون واسراره
وبرده بحبك زى حبى للمطر

yoyo يقول...

تقدر ياحبيبى تعد حبات المطر ؟!
تقدر تعد انفاس البشر تحت المطر ؟!
لو قدرت وفتها حبى لك يتوصف
حبى لك صعب الكلام يوصفه
حب نادر فى وجوده و مذهبه

yoyo يقول...

شريكى فى الدويتو
و الله انا لو قعدت طول الليل مش هاخلص كلام و هيبقى احتلال ازلى
بجد تسلم ويسلم احساس الجميل ياعاشق المطر

تحياتى
يويو

الازهرى يقول...

اشوف فيك يوم حلو
فكرتنى بايام الطفوله لما كنا بنحب المطرى ونجرى تحته ويحلى اللعب
بجد ذكريات جميله جدا


وكمان تعالى هنا انت ازاى ساكت على كل الاحتلال ده
انا لو منك اهدر دمهم واعلن الحرب

غير معرف يقول...

السلام عليكم
موضوع رائع كالعادة
وإحساس رائع
خالص تقديرى

mimi يقول...

إحم إحم

mimi يقول...

ليس فقيرا من يحب ... رانيا

عاشقة الأحزان ... إيناس

نوارة

يويو ... أية

أستنوا علياااااااااااااااااااااااا

mimi يقول...

أنا أحلي وقتي بقضيه في شباكي
وأن واقفة قافلة
الإزاز والشيش
واشوف الدنيا نتغيّم
وأعد نقط المطر واحد أتنين
تلاتة ... بشقاوة أو بشويش
وأحس إن أنا في فيلم لوحدي سعيدة
والدنيا .. ليا .. أفيش

تحت المطر والريح والرعد ويا البرق
في لحظة الكون بيتغير .. شاسع كتير الفرق
من شباكي بشوف قوس قزح
واصل بين الشمال والشرق

في يناير وسط المطر
رأس السنة الميلادية
وأيام ميلاد كتير
للي أتولد بعدية

أنا بحب المطر .. والبوست ليا هدية


.
.

mimi يقول...

شكرا أنوس الخطيييير للحجز

mimi يقول...

أسكندرية في الشتا

برررررررد

عمري ما رحت أسكندرية في الشتاااااااا

mimi يقول...

طيب القطط بتعمل إيه في البرد ده؟

أكيد بتقضيها أيس كريم زي عادل

mimi يقول...

عادل
===============

ياتري الأيس كريم بنكهة إيه؟؟؟

أكيد مش شيكولاتة

ممكن مانجة فراولة؟

mimi يقول...

أحمد .. عاوزين بوست مفصل تشرحلنا فيه طريقة عمل الأومليت بالإيمو فورم

mimi يقول...

أوعي تكون زعلان من الإستيطان

أصلي فيه مدونين مش بيحبوا الاحتلالات

mimi يقول...

وبعدين أشاسا ...

mimi يقول...

الاستيطان هنا بررررد من المطره

مفيش حتي كوباية شاي

mimi يقول...

ياتري مين مش موجود ... لسة مش جه؟

هنشوف كده

الرعد الزئبقي
وردة
فراشة
سول ويسبر( همس الروح )حد يخاف م القطط؟
سارة حنين
حروف
الفرشة الصغيرة .. رودي

حد تاني؟؟؟؟؟؟؟


ولا إيييييييه

mimi يقول...

اللي مش هيلاقي أسمه عندي أو عند أيناس يا جماعة


يبقي ..... باقي للإعادة

mimi يقول...

يبقي يورينا الأزهري بقي ... هيتهدر دمنا إزاي؟

الحرب اندلعت من زمااااااااان

mimi يقول...

ااااه

الأستيطان من غير سندوتشات مش حلو خاااااااالص

mimi يقول...

طيب ... هقفلهم 100 وهروح أنام

mimi يقول...

فوووووووو علي رأي عادل

سلااااااام وتستوطنوا علي خير

mimi يقول...

ويجعله عااااااامر

yoyo يقول...

احم احم

قلت اجى اشوف ايه النظام

ميمى منورة والله يا قمر

yoyo يقول...

** الازهرى

اممممم
انت كدا بتلعب فى عداد عمرك
كدا خطر
بلاش شغل التحريض دا
والاخر نرجع نقول ياريت اللى جرى ماكان
هههههههههههههههههه
قال هدر دم قال

(حلـم) يقول...

ياريت تاخدنا معاك



اذا كنت مسافر


راحل



رحال

تحت المطر


دائما جميل ماتكتب


برسم احسار الحي النابض بالحياة

أبــــو ضـــيــاء يقول...

احساس عالي عالي عالي

أبو العريف يقول...

جميل قوي احساس انك تمشي تحت المطر

انا عن نفسي بحب اجري تحت المطر

بس المطر في مصر ليه طعم تاني

فاكر اخر مره جريت تحت المطر

كنت ماشي انا وواحد صاحبي في عباس العقاد

وهوب مطرت

قلتله اجري يا ايهاب

الواد ما صدق وقعدنا نجري

ونلعب


كلامك جميل

لمسني بجد

تسلم يا باشا

حياه بلا عنوان يقول...

السلام عليكم
ماشاء الله بوست جميل واحساس اجمل
ومنتظرين المزيد
تحياتى

الفراشة الصغيرة يقول...

مطر اللللللللللللللللله

بجد بحب المطر قوى

طيب ممكن اغلس عليكم

واتسطر معاكم

رحلتنا في الحياة يقول...

انا رجعت تانى اهو علشان اقرا البوست وشكلى هاخد برد تانى بسبب جو المطر والرعد ده :)
جميلة جدا تسلم ايديك يااحمد

عمرو جويلى يقول...

صديقى العزيز
السلام عليكم
كنت فايت قلت أسلم عليك وأسأل واستفسر عن أحوال لعلك تكون بخير
دمت فى حفظ الله ورعايته

Soul.o0o.Whisper يقول...

اولا : الحمد لله ان سوء التفاهم هيروح لحاله
و ربنا مايجبش سوء تفاهم تانى

ثانيا : المطر ...
اعتقد محدش مش بيحب المطر ،
بس المشى تحته!!!...
أحيانا و أحيانا

أما بئا بالنسبة للهدنة
فأنت عرفت منين؟؟؟
أنا فعلا كنت ناوية على كدا

بس بصراحة بعد ما شفت المقابل ،
قررت انى احول النية لأرض الواقع جديا :)

يعنى عض رغيفى و لا تعض مدونتى ... هههههه



دمت بخير

عاشقه الرومانسيه يقول...

كده احنا مشتركين فى حب المطر
وياااااسلااااااااام على جمال وروعه اسكندريه فى الشتا
تحس كده انها ملكنا احنا بس
بعيد عن زحمة المصيفين بقى والدوشه
ميول مشتركه طبعا
مش بلديات؟

حـــــروف متــبعترة " عــمرو الشــايب يقول...

انا اول مرة ادخل هنا بس الكلام حلو اوى و الاحساس حلو برضة

بس ممكن تتخيل ان ف قلب يبقى زى الخريف يضيع كل اوراق الشجر ؟؟؟؟؟

اعتقد بقى فية صح الكلام

مستنيك تنورني يا باشاا

صوت من مصر يقول...

كفغايه رومنسيه

ساره يقول...

اسجل حضور لغايه ما اقراء

فراشة يقول...

ازيك يا احمد
انا اجيت اطل واسأل
بس ايه الجمال ده
اكيد طبعا المطر اول ما نزل لازم يكون معاه اجمل كلام
دايما كده يارب مبدع

غير معرف يقول...

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

ما احلى واجمل ما كتبت يا الهامي

ادا شاءت الاقدار سوف أعود قريبا

...............

نهر الحب يقول...

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

(باحس ان قلبى انانى
مش عايز حد غيرى يشوفك)
الانسان لما بيحب مش بيبقى أنانى
لازم يكون ليه لوحده.

رائع ياأحمد
ألف مبروك يعنى فيه حاجة على بداية السنة,ابقى اعزمنا بقى.
ههههههههههههه


ربنا يوفقك يارب

نهر الحب

حياتى نغم يقول...

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

كلام جميل بمناسبة الجو الممطر والهواء المنعش فى أراضينا بأجمل شتاء بإسكندريه .
تحياتى وتقديرى .

♥نبع الغرام♥♪≈ يقول...

احمد
اخبارك ايه يارب تكون بخير
ومتشكرة ليك على سؤالك عنى واهتمامك
ربنا يديم الود بينا ياقمر

على فكرة انا بعمل بوست جديد وكنت اتمنا تشاركنى

يلا بقا اسيبك فى رعاية الله

ليس فقيرا من يحب يقول...

يحضرلك الخير كله يارب

ربنا يسعد قلبك

ماء تشرين يقول...

اه مهو كلنا الاسكندرنيه كده

مش هتكلم عن موضوع البعد وقفل المدونه لانى عارفه انك مش تقصد


مبدع كالعاده

♥نبع الغرام♥♪≈ يقول...

انا شايفه بوست جديد

واحة الكلمات

امال هو فين ظهر عندى واختفى فجأة خير يارب

يامسهل وراه لحد ما يظهر

♥نبع الغرام♥♪≈ يقول...

يا مسهل

منتظرة اهووو
اظهر بقا يا بوست يا جديد

اظهر عليك الاوان


يا مسهل سهلها يارب

لاذم اكون اول تعليق

♥نبع الغرام♥♪≈ يقول...

احمد بلاش كده

انشره يلا بجد انا تعبت كل شويه رايحه جايا ينفع كده

حررررررام تعبت والموصلات دى على مين بقا

ههههههههههههههههه
انشره بقا

ليس فقيرا من يحب يقول...

الله

فين البوست

واحه الكلمات

بسم الله الرحمن الرحيم

المدونه مسكونه ولا ايه

ليس فقيرا من يحب يقول...

دستوووووووووووووووووووووووووور

تأثير الفراشة يقول...

فعلا المشى تحت المطر مع منظر البحر بيكون احساس راااائع

أحييى حضرتك على اسلوبك المعبر جدا جدا و تأملاتك

بالتوفيق دائما إن شاء الله

غير معرف يقول...

يانهار يانهار

بتنزل بوووستات من ورايا

يعني تنتهز انه لاب توب حبيبي مش بحضني (وش بيعيط ) تروح تنزل بووست

شطوور انك غيرت رايك ^ـ*

نزله وانا فاضية بقى عشان ادخل اعلق اول تعليق ويامسهل يمكن حجابي الجديد يشتغل ولا حاجة

مع اني معتقدش :(

ابقى احجزلي مرة من نفسي (نظرة عتاب )

يلا تصبح على خيرررررررررررررررر

د/عرفه يقول...

دايما جميل يا احمد

على فكرة المطر بيدخل فى قلبى شعور غريب جدا مش بعرف اوصفه

يمكن اكمنى مولود فى عز المطر

yasmina يقول...

ابه دة انا اتاخرت كدة

معلشى بقى سماح المرة دى

غصب عنى بجد

yasmina يقول...

اقول تعليقى بقى على الكلام الحلو دة بجد

yasmina يقول...

بجد البوست جمييييييييل اوى ويجنن فعلا
خسيت فيه احساس جميل اوى
وبالاخص انى بحب الشتا والمطر والحاجات الجميلة دى
بحبها اوى اوى اوى بجد
وحضرتك بجد كاتبها باسلوب حقيقى اكتر من رائع بجد
احيى حضرتك عليه بجد
سلاااااااام ويارب دايما تمتعنا كدة على طول مش بالكلام الجميل وبس
لأ
بالاحساس الجميل اوى كمان
سلام

nasira2 يقول...

الله ااااااا ما أجملها من كلمات
وما أحلاهامن نغمات
قلم يبقى دائما ساطع بين النجمات
واحساس رائع فاق كل التصورات
مذهل يا احمد بكل مافيك
بتمنالك كل مايتمناه قلبك من هذه الحياة
جد اعتذر لغيابي المستمر
وهذا يكمن في انقطاع النت عن مستعملين
diaselعبر التراب الوطنى
وانا اليوم اكتب لك خارج من البيت
لأقول لك كل سنة وانت بالف خير
ولو جاءت متأخرة لأنها غصب عنى
وأرى ان الأمر سوف يطول
حتى يتم معالجته او تغيره
لك منى كل المحبة والتقدير والإحترام
أسأل الله أن يوفقك إلى كل ماهو جميل
يااااااااااا رب
مع الف تحية وسلام
نصيرة

mimi يقول...

أيوة فين واحة الكلمات صحيح؟

فين

فييييييييييييين

اظهر وبان عليك الأمان

مدحت محمد يقول...

ياعينى على الرومانتيكية

الفراغ يقول...

ايه يا احمد
انت شيلت البوست ولا ايه
جيت اقرا مالقتش حاجه جديده
ياترى ايه السبب
ارجو التوضيح

رحلتنا في الحياة يقول...

انا جاى احتل مليش نفس ولا ايه ^_^

رحلتنا في الحياة يقول...

تانى احتلاااااااااااااااااااال

رحلتنا في الحياة يقول...

البوست راح فين يااحمد القطط اكلته ولا اييييييييييييييه مليش دعوة لازم تنزله من تانى

رحلتنا في الحياة يقول...

طيب خلينى انا كده العب لواحدى هنا ولا اى حد يمنعنى ولا حتى القطط اللى ناشرها فى كل مكان دى
وعلى راى المعتصم لازم نجيب كلب للقطط دى ههههههههه الى انت مغرق بيها البلوجر

صوت من مصر يقول...

يا رومنسى يا ريس

♥نبع الغرام♥♪≈ يقول...

اذيك يا احمد

معلهش بجد انا تعبانه ورايحه اكشف على الساعه 10 كده

دعواتك

mohamed ghalia يقول...

رائع يا احمد
ربنا يسعدك دايما

♥نبع الغرام♥♪≈ يقول...

السلام عليكم

ايه يا احمد

فين البوست مش ناوى تفرج عنه ولا ايه
ههههههههههههههههههه

يلا انا كابسه على مراوحك وقاعد ومنتظرة اهووووووووووووووووو


لاذم اكون اول محتله

Soul.o0o.Whisper يقول...

ممممممممممم؟؟؟

هو مش عارفة بصراحة ...
يا إما الريدر بيهيس ،
يا إما أنا اللى عنيا مزغللة ...


مش باين كان فى بوست بعنوان .. واحة الكلمات؟؟؟

مين؟؟؟


لالالا ، و لا يهمك ...
مش باقولك عنيا بس كانت مزغللة .... :)


طيب ، هأبئا أنام كويس
يمكن دا تأثير عدم النوم كويس


دمت بود

جارة القمر يقول...

انا جاية وانا مكسوووووووووووفة

دايما متاخرة بس والله يا احمد غصب عني

انا بعتذر منك

ماتزعلش

جارة القمر يقول...

يارب تكون بخير
حنتواصل ضروري

كل الود

جارة القمر يقول...

يارب تكون بخير
حنتواصل ضروري

كل الود

جارة القمر يقول...

مطــــــــــر

يتبعه هدوء ونقاء

كن كالأرض التي تغسلها الهموم وتعود من جديد لتعطي كل الفرح والحب

رائع انت واكثر

mimi يقول...

التعليق 151

أسم اللبان

mimi يقول...

التعليق 152

ع عبعال

mimi يقول...

التعليق 153

و ( واحة )

mimi يقول...

154

و...



واحة الكلمات


فييييييييين؟

هاه فين؟

with you يقول...

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

الكلمات رائعة بجد

ولكن نصيحة تغيير الصورة لأنه قد يراها أي شاب وينظر إليها وبالنظر إليها معصية

فلا تفقدي مجهودك الرائع بهفوات بسيطة

تقبلي نصيحتي بصدر رحب

محمد حياتنا

with you يقول...

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

تحياتي لسمو فهمك أخي الكريم

وتحياتي لسمو خلقك أخي أحمد

بارك الله فيك وفي أمثالك حقا نعم الفهم والفكر

محمد حياتنا

Unknown يقول...

بوست جميل يا احمد
و انا كمان بحب المطر
---
صحيح شكراً على سؤالك عليا
فى مدونة التبكيت ديه مدونة مشتركة
بس الصراحة انا مش بكتب فيها
اللى بيكتب فيها الدكتور مصطفى
و انا كتبت مرة او مرتين بس
و بعد كدة خلاص

شكراً ليك
:-)

فكرة من الزمن ده يقول...

احمد زعيم عصابةالكلمات
وضلع مربع الشر
صدفة غريبة انا راجعة انزل بوست اسمه ضمني تحت المطر
وفوجئت بخبر مرض غرام
فقلت مش هاينفعانزل البوست لان غرام غالية عندي اوي
وجيت اشكرك على ردك لقيت بوست يشبه اوي اللي كنت هانزله
عموما ترقبه قريبا ويارب يفرج محنة غرام ويشفيها ومستنين زياراتكم ليها وسؤالكم عليها لان ده اكيد بيسعدها

فكرة من الزمن ده يقول...

جميل البوست فيه حاجات كتير من كل واحد فينا
بجد سمة شائعة في الشعب المصري حب المطرواللعب في المية
ههههههه

فكرة من الزمن ده يقول...

احمد ياريت تعرفني ازاي اقفل التعليقات
لاني جيت اقفلهااختفت كل التعليقات القديمة

mimi يقول...

ربنا يجعل كل حرف في بوست المستشفي في ميزان حسناتك يارب

أمين