BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

الخميس، 26 نوفمبر 2009

عايزانى احبك اكتر


عايزانى احبك اكتر
انا ممكن احبك اكتر
انا عقلى معاكى مش بيفكر
يعنى فى حبك مش هستخسر
دقة قلبى بدق عشانك
ايام عمرى محتاجة لحنانك
يا اطعم حب يا حتة سكر
يا اطيب قلب انا حبيته
واجمل حلم اتمنيته
آه من زمنى يخرب بيته
ياما وياما اترجيته
يبعد عنى الحزن شوية
ويفرش ورده من حواليا
كان ممكن يقدر واستخسر فيا
بس خلاص كفاية عليا
حبك ليا
حبك ليا ما بيتقدر
حبك ليا اكبر واكبر
روح يا زمانى مع احزانى
افرض وشك بلاش تتكدر
حزن مفيش دمع مفيش
ولا شىء فى الدنيا به هتاثر
عايزانى احبك اكتر
خدى عندك
قلبى وروحى وعقلى
كله فى حبك م التانى اشطر
الهامى كلامى احلامى قدامى
بتكبر زى الزرع الاخضر
بحبك
وفى كل ثانية بحبك اكتر

58 التعليقات:

اسماء واحلام فى وجدانى يقول...

اول تعليق

بردوا



فى



الامانات

ليس فقيرا من يحب يقول...

لا بقى دا انا اول تعليق

فاتيما يقول...

حلوة قوى
بجد
عيد سعيد عليك يا فندم

romansy يقول...

على العموم
الرابع
مش بطااااااال


ل


رومانسى

romansy يقول...

انت يا ابو حميد
شاطر كده فى كله
فصحى ماشى
عاميه ماشى
ربنا يخليلك الهامك
يارب
ويزيدك الهام
فوق الهام

romansy يقول...

كل سنه وانت طيب
يا احمد
عيد سعيد
تحقق احلامك
وامنياتك

Pink Dreams يقول...

بجد بجد مفيش كلام بعد اللى انت قولته دا

البوست جامد مووووووووووووووت

Pink Dreams يقول...

كل سنه وانت طيب يا جميل

عيد سعيد عليك وعلى كل اللى بيحبوك يا رب

بس بقولك ايه لا تنازل عن العيديه

بانتظار العيديه

غير معرف يقول...

ياجامد ياجامد

ولسه ياما اللحمه هتعمل

هههههههههههههههه

كل سنه وانت طيب
عيد سعيد عليك

ساره يقول...

احمد العزيز
كل عام وانت بخير
وعيد سعيد عليك وعلى كل احبابك ويارب تكون دائما في تألق وابداع

سلامي لجميع القطط
والعيديه عطيتها كوكي عشان يفرقها عليهم :)

ماء تشرين يقول...

يالهووووووووى دول عشر دقايق كل دقيقه واحد بيدخل

ماء تشرين يقول...

ماشي ياشريكى

كل سنه وانت طيب والسنه الجاى احتلك عادى جدا

كل سنه وانت طيب يارب والفرح ملى قلبك

قيس بن الملووووح يقول...

كل عام وانتم الي الله اقرب
وعلي طاعته ادوم

ليس فقيرا من يحب يقول...

السلام عليكم

هههههههههههههههههههههه

النت وغباؤه

كل سنه وانت طيب يارب

عيد سعيد عليك وعلى كل حبايبك

وعلى القطط كمان

والكلمات خفيفه بجد وزى العسل

تسلم ايديك يارب

Cute Kitty **sookra يقول...

احمد
كل سنه وانت بالف خير
وعيد سعيد عليك

حلو كلامك والمرادى موش حزين اوى
تحياتى

احساس طفلة محبة للرومانسية بس واقعية يقول...

عايزانى احبك اكتر
انا ممكن احبك اكتر
انا عقلى معاكى مش بيفكر
يعنى فى حبك مش هستخسر

واو يا احمد
اية البوست الخفيف الظريف اللطيف
اللى على اولى ساعات العيد دا
اية البوست اللى كله حب دا وسعادة وبعيد عن كل حزن وكله زرع ورومانسية كمان

يديمها يارب على الكل
تسلم ايدك
كل سنة وانت طيب
تقبل مرورى

سجود يقول...

جميل ماشاء الله
بس عندي تعليق صغنون خالص
ويفرش ورده من حواليا
ورده واحده؟
ما تخليها ورد والمعني ماشي برده

وكل سنه وانت طيب

فكرة من الزمن ده يقول...

اللله يا احمد
بجد ده الكلمة اللي على بالي

فكرة من الزمن ده يقول...

انا جيت اقول لك كل سنة وانت طيب

معلش اتاخرت
لكن انا كتبتلك البوست اللي فات من غير امضا وقلت يمكن تعرفني

لكن بجد البوست ده حاجة تانية
فريش اوي
حاسة انه في عيد بجد
بلاش بقى الحزن كفاية
يمكن لما نتفائل بالخير نلاقيه

فكرة من الزمن ده يقول...

يا اطعم حب يا حتة سكر
يا اطيب قلب انا حبيته

حلوةةةةةةةةة اوي

الفراشة الصغيرة يقول...

كل سنة وانتم طيبين

عيد أضحى سعيد عليك

وعلى كل الامة الاسلامية

فكرة من الزمن ده يقول...

واجمل حلم اتمنيته
آه من زمنى يخرب بيته


خفة دم بجد حلوة وشكرا على الابتسامة اللي كنت مش لاقياها من مدة

saragebaly يقول...

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

انا عارفة ان الغرامات كترت اوووي اوووي اوووي

بس هي شوية ظروف على حبة لغبطة كدة ويعدوا ان شاء الله

تاني حاجة انا جاية ىخد العيدية بتاعتي

اصل الكل النهاردة في حالة هروب تااااام
بس على مين بقى
هاخد عيدية يعني هاخد

والبوست النهاردة حلو اوي
مناسب مع جو العيد فرحة
ومش حزين
يعني حاجة برضو تحسس الواحد بأن لسة العيد فرحة

كل عام وأنت بألف خير
وصحة
وسعادة
وهنا
ورضا
وكل عام وأنت إلى الله اقرب

سارة

فكرة من الزمن ده يقول...

والله ماعارفة اقولك ايه
ربنا يخليك
زعيم شرير على طول
ومايجيب اي دمار ولا انهيار ابدا
ويديم الشر المعمر اللي ابتدعناه

سلمى يقول...

السلام عليكم
بدأت تخرج من من موج الكلاماتك المليئه بليأس
كل سنه وحضرتك طيب
تحياتى

وردشان smilyrose يقول...

كل سنة وانت طيب

كل سنة وانت بصحه وسعادة

ويارب دايما بخير وحب

ويارب تحقق كل احلامك ويرفع ربنا عنك

كل همومك وتكون اسعد من خلق الله

عيد سعيد عليك بالحب يكون مديد

سجود يقول...

السلام عليكم
معلش كنت مشغوله ببعت الرسايل ع الموبايل فليسا شايفه الكومنت حالا
انا قصدي ان الانسان لما يطلب حاجه من الدنيا مثلا يعني بيطلب ورد كتير يبقي حواليه تعبير عن السعاده
اما ورده مش بتكفي
هههههههههه
وعادي يعني اما المعني اللي انت تقصده مش واصلي ليسا انا هقرا الكومنت تاني وتالت يمكن افهم قصدك وارد برده

جارة القمر يقول...

جميل احساسك


دعوة مفتوحة هنا للحب والفرح


/
/

عيد سعيد كل عام وانت بخير

سجود يقول...

اه فهمتك
ان انت تقصد ورد الزمان
ماشي بس ورد الزمان نطلب منه كتير يتفرش حوالينا
وبعدين مش حرف الهاء اللي يخلينا نختلف
هههههههههههههه
كل سنه وانت طيب

saragebaly يقول...

هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه

مش بقول ان النهاردة الكل في حالة هروب تااااااام

وانا فرحت اني لحقتك قبل ما تهرب
واني هطالبك بالعيدية

تطلع راس بطة!!!!
طيب راس البطة دي اعمل بيها اييه؟؟

طيب مفيش عيدية اصغر من كدة شوية؟؟

اصل راس البطة هتعد لحد العيد الي جاي


كل عام وانت بألف خير يارب

المسلم الصغير يقول...

السلام عليكم ورحمة الله ...
اية كل الحب دة؟!
بس بجد بوست حلو قوي وفيه مشاعر واحاسيس حلوةقوي ومحسوسة وكلماتها خفيفة
وكل سنة وانت طيب وعيد سعيد
دومت بالف خير

donya يقول...

مساء الخير
كل سنه وانت طيب
تحياتي

اقصوصه يقول...

حلوه وايد

عيد سعيد :)

لاسع افندى يقول...

بس خلاص كفاية عليا
حبك ليا


كل سنه وانت طيب وعيد سعيد


تحيه لاسعه

donya يقول...

ايوه شفت التعليق
لكن انت ماقلتش رايك في كلام الاخ اوشو
خالص
كان يهمني اعرف رأيك فيه
كل سنه وانت بخير
تحياتي

سجود يقول...

هههههههههههه
بصمه
اها
انا قراتها بصه
وبعدين لو بصيت ع الاختلاف هتلاقيه ورد يعني بمناسبه العيد نختلف ع الورد طيب لو مش العيد هنختلف علي ايه ؟؟؟
اللحمه مثلا
ههههههههههه
ربنا مايجبش اختلاف كلماتك مش عليها خلاف بس وانا بقرا بس اتلفت انتباهي بس
وكل سنه وانت طيب

saragebaly يقول...

اشيل المخ واعمله لوحده؟

هههههههههههههه

طيب انا عندي فكرة احسن بقى

أن كلكم معذومين عندي على راس البطة دي

واهو برضو علشان نخلص من الراس دي مرة واحدة

د/عرفه يقول...

كل سنة وانت طيب يا احمد

وعساكم من عواده

saragebaly يقول...

مهو انا مش هتنازل عن العيدية
ابدا
ابدا
ابدا
وكمان ابدا

وبعدين دي برضو تيجي ابعتلك اللسان بس؟؟

لالالا طبعا
الراس كبيرة والحمدلله

انا هبعتلك اللسان والمخ والعين
وكفاية كدة
علشان باقي العزومة برضو
احسن فيه عدد كبير اوي جاااااي

عاشقه الرومانسيه يقول...

ياااااااااااااااابختها
(:
حلو التفاؤل ده مع بدايات العيد
فى تقدم ياابو حميد ملحوظ
امال لما تاكل اللحمه هيحصل ايه
(:

فكرة من الزمن ده يقول...

لا اله الا الله سيدنا محمد رسول الله

فكرة من الزمن ده يقول...

ازي الفتة
ازي الحال

♥نبع الغرام♥♪≈ يقول...

عيد سعيد


كل سنه وانت طيب يا اطيب قلب

غير معرف يقول...

كل سنة وانت طيب يا أحمد
يارب يكون عيدك عيد سعيد يارب

ايوه بجد عايزة فى حبك أكتر
لسه فى قلبى ليك اشواق
لسه فى عمرى الباقى حنان
محتاجة احسك اكتر واكتر
لانى هاعيشلك عمرى الجاى واكتر
ايوه بحبك و لسه عايزة فى حبك
اكتر

Soul.o0o.Whisper يقول...

كل سنة و انت طيب يا أحمد
و عيد سعيد عليك و على الكل ان شاء الله

بس المفروض انت تعيد عليا تقولى خدى اتين تلات اسهم عيدية

مش تقولى نص سهم ، و كمان باقرار

لالالالالا
مكنتش فاكراك كدا خالص
:)


دمت مبدع دائما

قلب ارهقته الاحلام يقول...

كل سنة وانت طيب يا احمد

عيد سعيد عليكي يارب

mohamed ghalia يقول...

كل سنة وانت طيب ياصاحبى
عيد سعيد عليك وعلى كل اسرتك
طبعا كلماتك بعجز بجد عن التعليق عنها
ربنا يسعدك دايما

صوت من مصر يقول...

تصدق انا بحب اللحمه برضه
كل سنه وانت طيب يا معلم

الفراغ يقول...

ازيك يا احمد
كل سنه وانت طيب وعيد سعيد عليك وعلى الحبايب
وعلى القطط
ثانيا بقا انا ارفض هذا الحجز اللى فى الامانات
وكدا مافيش تكافؤ فرص
ههههههههههههههههههه
رغم انى مايهمنيش اكون اول ولا اخر تعليق
بس برضه ده عاملك كانك امريكا يا ريس
وصاحب حق الفيتو
لالالالالالالالالالالالالالالالالالالا ماينفعش كدا
اللى يجى يجى واللى مايجيش هو حر
ولا انت بقا عندك خيار وفقوس.........

المهم حب ياسيدى اكتر واكتر
بس اكشف عن مواصفات الحبيب مش زى التاج لما رفضت تقول اى حاجه عنه
وكأنه سر حربى
رغم انى قلت فى الاول انى مش عايزه اسماء

عموما احنا عيد ومش هاتخانق ولا هاتكلم
وكمان افرد (بالدال)ياريت تصححها

♥نبع الغرام♥♪≈ يقول...

احمد

صباح الخير
ياريت متزعلش منى لو كنت قفلت المدونه بس بجد غصب عنى لان الناس الحلوة اللى زيك اللى عرفتهم مشيو وسابونا

زى يويو

ورده
وايوشة كمان فين وفين لما بتفكر تكتب او تدخل تطمنا عليها


وكمان هانى ثندر بيبعد صحيح هو معاايا فى كل وقت بس المدونه مالهاش ذنب

الفراشة

وعلياء جارة القمر بتغيب كمان
وانت بتغيب كمان

ورده كمان قفلت مدونتها

ماما الفراغ كمان معدتش زى الاول

ميمى كمان فين وفين لما بتفكر تدخل

يعنى انا حاسة انى يتيمة وضايعه ومش لاقيكم جنبى بجد انا محتاجه ليكو زى زمان
اول ما عرفتكم اسرة واحدة بتخاف على بعض ويبقا قلبنا على بعض

يمكن دا السبب اللى خلانى ابعد
انا محتاجكم معايا وبجد بحبكم كلكم
فهمت بقا انا قفلتها لية وعشان خاطر ماما الفراغ هى اللى طلبت منى اقسم بالله ما كنت هفتحها تانى الا برجوع الناس دى كلها
اسفه يا احمد بجد انا تعبانة ونفسيتى وحشة اووووووووووووووووى وفراقهم صعب عليا وببكى على الحال اللى وصلنا لكده
ادعى معايا نرجع زى زمان اسرة واحده وايد واحد
وانت اخوايا يا احمد وبحترمك وبقدرك وكلامك بيأثر فيا
واسفه لو كنت زعلتك فى اى وقت اختك وبتدلع عليك
سلام ياقمر
وصباحك سكر ان شاء الله

البروفيسير يقول...

السلام عليكم ورحمة الله
حلوه بجد
وكل سنه وانت طيب

donya يقول...

صباح الخير
قريت كلامك عن اوشو
علي فكره اوشو مسلم

مفكر من المفكرين اللي بيحولوا يدمجوا الروح والدين والعقل والقلب والدنيا

ووفعلا ديناماخلاش حاجه في العلاقات بكل انواعها الا و حط لها الكتالوج

وفعلا مش صعب اننا نعملها لكن النفس البشريه مابقتش علي الفطره بقي بيتدخل فيها اشياء كتيره افسدتها وبعدت بيها عن الكتالوج فا الجهاز هنج ومابقاش ينفذ المطلوب منه صح
فاباظت الدنيا

تحياتي

فكرة من الزمن ده يقول...

صباح الخير
واشكرك على سؤالك
وانا باكتب حاجة بس كئيبة برضو

♥نبع الغرام♥♪≈ يقول...

ربنا معانا يا احمد

ان شاء الله نحاول نوصل ليهم

وانا من نحيتى بعمل اللى ربنا يقدرنى علية

وبجد كلامك اثر فيا اووووووووووووى

ربنا يسعدك يارب ويشفيك يا احمد

ونرجع اسرة وحدة زى ززززمااااااااااااان

حياتى نغم يقول...

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

كل عام وحضرتك بكل خير وسعاده وهنا .

جميل الشعر وضحكتنى .. آه من زمنى .....
بس افتكرت ان ماينفعش نسب الزمن .

تحياتى .

فكرة من الزمن ده يقول...

اصلي ققرت بلاش كآبة وهاكمل حاجة تضيع الكآبة بس لسة مش كالمة اوي

غير معرف يقول...

جميلة مووووت

تسلم ايدك يا مبدع

كووووووول سنة وانت طيب يارب

عيد سعيد عليك وعلى كل حبايبك ومعارفك :)

ربنا يجعل ايامك كلها اعياد

غير معرف يقول...

السلام عليكم ورحمه الله وبركاته
اخي الكريم:
عيد مبارك اعاده الله علينا وعليك وعلى المسلمين باليمن والبركات.


صدقت الاحساس فبرعت في الوصف ...

لي تعليق واتمنى ان تتقبله من اخت لك في الله ... لا يجوز سب الزمان لان كما جاء في الحديث القدسي " لا تسبوا الدهر فأنا الدهر" فليس معنى ذلك أنّ الله يسمى دهرا او ان من اسمائه الدهر، لكن معناه أنّ الله فاعلُ الدهر أي خالقُه ومصرّفُه، ..
وعن أبي هريرة رضي الله عنه قال : قال رسول الله - صلى الله عليه وسلم - : ( قال الله عز وجل : يؤذيني ابن آدم يسب الدهر ، وأنا الدهر بيدي الأمر ، أقلب الليل والنهار ) .
تخريج الحديث
الحديث أخرجه البخاري و مسلم .
فلا يجوز ان ينسب الى الله ما لا يليق بجلاله وعظمته ..
اعلم انك لم تقصد ذلك كله ولكنها تذكره ..قال تعالى: "وذكر فإن الذكرى تنفع المؤمنين"

واخيرا وليس اخرا ارجوا الا يكون كلامي فيه شئ من القسوه وتقبل مروري...

جزاك الله كل خير
اختك : امة الله