BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

السبت، 5 ديسمبر 2009

سأتركك بلا عنوان


لم اكن اعرفك قبل اليوم
لم اكن اعرف هوايتك المفضلة
انا الذى انتشلتك من جروحك
وجعلت منك طفلة مدللة
انا الذى صونت قلبك
وبعثت الدفء فى اطرافك المبللة
ألم اكن انا حبك البرىء
ألم اكن لحزنك بحر غريق
ألم .... ولم ..... ولم
مخلوق غريب انت ِ منزوعة الدم
ترتوى اوردتك من دموع العاشقين
وصوتك الناعم هذا مصدره الانين
مصدره طعن القلوب بالسم والهم
ابتعدى عن هذا الـيـَم
فـــ قد ملتيه بــ الغم
تبرأ الحب منك يا عميلة الغدر
وتبرأت منك يا سمائى المعتمة
كنت بالامس ملاك رقيق
واليوم صرتى مجرمة
نعم يا من كنت ِ حبيتى
اتعرفين انك مازلتى حبيبتى
استشف قلبى الغدر من قلبك
وقتل احلامه النائمة
صار الغدرفيه يرتدى اقنعة ناعمة
إياك ِ ان نلتقى يوما
اخشى عليك ِ من غدرى
فمازلتى طفلتى الحالمة
مازلت احبك
مازلت ارفض الحب بطرقى الصارمة
مازلت احبك
وكل انثى تقترب منى تعود نادمة
ارجوك ِ ابتسمى قبل لقائى
فـــــ غدا نهايتك
وإن لم يكن
فـــ بعد الغد سادعوك ِ لمراسم عزائى

56 التعليقات:

اسماء واحلام فى وجدانى يقول...

وردة

ازيك يا وردة
طبعا ده المكان الوحيد اللى ممكن تشوفى فيه الكلام ده لانى حضرتك واخدة جنب بعيد اوى وحابسة مدونتك وتعليقاتنا
عندك تفتكرى بعد رجوع فراشة ايه اللى يمنعك ترجعى انتى كمان اظن ان مفيش حجة تانية
و لا اقولك تعالى واحدة احدة هتلاقى نفسك قدرتى ترجعى
ولامة هترجعى باذن الله لازم هتتدفعى غرامة التاخير

غير معرف يقول...

تعليق تانى بحجز بيه بس وهرجع باذن بالله

ليس فقيرا من يحب يقول...

يبقى انا التعليق الاول

خير ان شاء الله

ليس فقيرا من يحب يقول...

ورده ويويو وميمى

الناس راحت فين

خيييييييييييييييييييير ياااااااااااارب

ليس فقيرا من يحب يقول...

ده حجز لانوسه

ايوشه

يويو مكانها محفوظ

ميمى برده مكانها محفوظ

فكرة

حنين

نوارة

وكللللل حبايبنا

ليس فقيرا من يحب يقول...

هاروح اقرى وارجع من تانى

سلام مؤقت

Cute Kitty **sookra يقول...

احجز وارجع تانى بعدين

♥نبع الغرام♥♪≈ يقول...

شكرآ يا رانيا

ربنا ما يحرمنيش منك يارب

♥نبع الغرام♥♪≈ يقول...

اخى احمد دام اسمك
ايه حسدناك ولا ايه
المرات السابقه كنت هائم وغارق بالحب
ربنا يهدى النفوس ولا ايه؟

ليس فقيرا من يحب يقول...

بص بصرف النظر عن قسوة الكلمات

وكميه الاحباط فهيا جميله وتعبيراتها

مختلفه

بس اللى يحب عمره ما يقدر يئذى اللى

بيحبه حتى ولو بس بافكاره

تسلم ايديك يا شاعر

ليس فقيرا من يحب يقول...

ألم اكن لحزنك بحر غريق

بس دى مش فهماها

♥نبع الغرام♥♪≈ يقول...

صراحة كلماتك وربى رائعه ووصفك لطيات الغدر المدوفونه فوق البديعه

حتى وانت صارم وثائر عليها اسلوبك جميل
داكت كتابتك انتظر نبضات سطورك واحساسك الراق

تحيااااااااااتى اليك

ليس فقيرا من يحب يقول...

ربنا يخليكى يا انوسه يا قمر

ماء تشرين يقول...

واسعولىىىىىىىىىىىىىى انا جيت انزاحو شويه مش ممكن كده هو احنا في اتوبيس

ماء تشرين يقول...

هيييييييييييييه اول تعليق من ورا

ماء تشرين يقول...

ياااااه اخيرا

ماء تشرين يقول...

مش مصدقه عيونى هو انتو بتيجو امته ؟ ابقو غششونى

ماء تشرين يقول...

صبرا ياعمرى لن ترى دمعا يسيل سترين معنى الصبر في جسدى النحيل وتفرجى هذا المساء رقصى الجميل

فكرتنى بالاغنيه دى بتضارب المشاعر بين الحب والانتقام من قلوبنا

تقبل اعجابى

ماء تشرين يقول...

صبرا ياعمرى لن ترى دمعا يسيل سترين معنى الصبر في جسدى النحيل فتفرجى هذا المساء رقصى الجميل

فكرتنى بالاغنيه دى وتضارب مشاعرنا بين الحب والانتقام من الحبيب

تقبل اعجابى

غير معرف يقول...

مالك يا عم احمد رجعت ليه للاحزان تانى قولنا قلبت رومانسى وفرفشه

ربنا يسعد ايامك يارب

mimi يقول...

أول تعلييييييييييق



















بعد العشرين

نياااااااااهااااااااااا

mimi يقول...

رانيا حبيبتي

لا تقلقي

نحن هناااااااااااااااااااا

mimi يقول...

شامة ريحة وردة ياسمينة واقفة عليها فراشة جميلة

خير خير خير ...

mimi يقول...

البوست ده ملوش حل

ما شاء الله عليك يا أحمد دمت مبدع لأخر الزمان

قوللي عملت ايه في مشوارك؟

وشي في الأرض عارفة اني مقصرة معاك

mimi يقول...

كلام جارح أوي
بس تستاهل بنت اللذين اللي تعمل كده في واحد يحبها

رائع كل سطر احلي من اللي قبله

عابرة سبيل يقول...

اعمل فيك ايه
حتى فى انتقامك منها بتحبها قلبك ده ايه مش عارفة بس يا بختك بقلبك وربنا يرزقنى بحد ينتقم منى زيك كده
الواحد لو حب يتواصل معاك يعمل ايه
كان عندى امتحان تشخيص لحالة النهاردة ولاقيتها حزينة اوى افتكرتك على طول وقلت اعمل فيها شاعرة واوصف حالتهاوفجاءة نسيت وسكت خالص والحالة بتقولى كملى واقولك كل اللى عندى فطبعا قلت لها انه مش كلامى بس وعدتها انى اكتبلها كلامك واخده لها بكرة
يعنى هانجح بمجهودك

Cute Kitty **sookra يقول...

احمد
شكلنا والله حسدناك
بس بجد يابختها بيك وياغلبها لو بعدت عنك
تحياتى لابداعك
اما الموضوع التانى ادينى بحاول وهاعرفك بالجديد اول باول

وردشان smilyrose يقول...

السلام عليكم

اخبارك اخى

لما نبرة الحزن التى اراها

وصف عجيب لغدر الحبيب

وما اجملها كلمات حزينة

اخى الغالى لما نبرة الحزن التى اراها

مرة ثانية فى كلماتك

اوجعتنى اخى

سجود يقول...

ههههههههههههههه
السلام عليكم
انا هنا
اروح اقرا وارجع

سجود يقول...

مازلت احبك وكل انثى تقترب منى تعود نادمة
ههههههههههههه
ميه ميه
جميل ماشاء الله

donya يقول...

مساء الخير

لا القصيده النهارده مكتوبه في مدرية الامن

كلها تهديد ووعيد
حد قال لك تحب حيه

ما البنات الامامير ماليين الدنيا اهو

هههههههه


تحياتي

سجود يقول...

الحمد لله انه ظهر عندك اولا
ثانيا الحمد لله ان انا مش كنت اعده المره ديه والبوست بيتحط والا كنت انتحرت
ههههههههههه
ثالثا انا لا اقصد ارض الوطن ولكن اقصد من فيه
الوطن يعبر عنه الافراد الحكام والمحكومين
انا انكر عليهم ما وصلوا اليه من هذه الحاله السيئه التي جعلتهم يهتمون بانفسهم وكرامتهم وينسون حقوق غيرهم
انا كمان بتكلم عن الحكام اللي سابوا العلماء بتوعنا ينفعوا غيرنا ومش وفروا لهم مكان هنا والغلط مش في العلماء لو كانوا فضلوا هنا كانوا مش عملوا حاجه فخرجوا بره عشان يعملوا وكمان بتكلم عن تزوير الانتخابات وسلب الحقوق مش معقول ارض الوطن اللي هتعمل كده ولكن اقصد الحكام وكمان بتكلم عن الشعب اللي ساكت عن ده كله وساكت عن الاقصي اللي ممكن يتهدم واعد يتخانق ع ماتش كوره وانا كمان من ضمن الشعب ده
اكيد انا طولت لاني شرحت البوست

سلمى يقول...

يالهى كلامتك كلخنجر وضعت فى القلب
ادميت القلوب بكلماتك مابالك غارقا فى كلمات الجرح؟
مهلا استاذى فحتى قرائك لا يستحقون هذا دمت بخير

جارة القمر يقول...

هم كانوا صادقين

سجود يقول...

انا قلت وطن عشان بيضم جميع فئات الشعب وهما اللي بوجهلهم الكلام
وكمان ع موضوع مصر مصر فيها خير كتير ليه مش نبقي ذي الغرب متقدم ديه حاجه بايدينا احنا كعرب ومسلمين كنا اسياد العالم ليه مش نرجع ذي زمان بس هي ديه الفكره

فكرة من الزمن ده يقول...

فكرة جات
لانه تم اغتيال من قبل الشبكة العكننونية اللي بتعكنن على الناس
بس انا شايفة بوست مالوش حل
ضحكني اوي
وجامد اوي
اروح اقرا تاني واجي

سجود يقول...

انا بقول طالما انت اونلاين وانا اونلاين يبقي تكتب بوست تاني عشان الحق اعلق الاول
ههههههههههههههههههههه

سجود يقول...

انا مش عايزه مصلحتي اني اعلق الاول وخلاص انا بس كنت عايزه مصلحتك
هههههههههههههههههههه
اصلها فرصه مش هتتعوض اصلها بتبقي حظوظ

سجود يقول...

مااشي بس التعليق الاول ولو انا اخدته لوحدي البوست الجاي يبقي البوست اللي بعده واطمن مش معقول انا هاخده يعني لوحدي
ههههههههههههههه

سجود يقول...

هههههههههههههههههههههههههه
انا بقي فعلا بصليه حاضر من زمان بس مش ببقي التعليق الاول
دا انا كنت هموت في البوست اللي قبل ده
بس يلا عدت
ودعواتكم عشان الامتحانات قربت

سجود يقول...

ههههههههههههههههههههههه
طيب عملت اتفضل معانا

سجود يقول...

هههههههههههههه
من السخان
لالا
مش اوي كده
انا اطيب منك
انا كنت عامله من الفلتر ع طول هو صحيح مش سخن بس شاي مايته صحيه
بالنسبه للاكل انا طلبته من المحل لو مش عايزه نرجعه وممكن تاخد الفلوس تشتري بيها اكل تاني لاني انا كده عملت اللي عليا
وبما اني في هذه المدونه عليا ان اطلب طلباتي
يلا انا عايزه اسكندريه كلها

سجود يقول...

ما هي بتاعتي انا كمان بس انا كنت عايزه اوحد القطرين واضمها مع طنطا
ههههههههههههههههه
بس شوفت بقي حضرتك ظلمتني ازاي
وبرده هطلع طيبه ومش عايزه اي ضيافه انا هنا عشان اقرا المواضيع ديه بالنسبالي احلي ضيافه وخصوصا اما الموضوع يبقي جاااامد موت بطلع فرحانه واكيد ببقي برده زعلانه ع التعليق الاول اللي استشهد من ايدي وانا كنت اعده جنبه

سجود يقول...

لالا مش تزعل يا ضمير عشان خاطري
وبالنسبه لاسكندريه انا هزورها قريب ان شاء الله
وع فكره اختي قضت شهر العسل فيها لان زوجها ليه شقه هناك وخاله وولاد خاله من اسكندريه
يعني مصر كلها بتاعة كل المصريين والسيد البدوي انا بفكر انقله في اسكندريه لان مش ليه اي لازمه عندنا
ههههههههههه وبالمره السياح يشوفوه وانا الصراحه بحب مصر جدا وافتخر بكوني مصريه
وبالنسبه للقصه القديمه بتاع السعوديه مش بفكر بيها نفسي كتير عشان بحب مصروطالما الورق مستخبي يبقي مين يعرف يثبت بقي
هههههههههههه
انا معايا الجنسيه المصريه ومش هتخلي عنها ان شاء الله مهما كانت الظروف ده كفايه ان مصر مذكوره في القران

سجود يقول...

انا بحب المصريين جدا لانهم اطيب ناس ع وجه الارض
وانا برده فرحانه بالسعوديه بس لو فضلت فرحانه كتير وشهرت بالموضوع اكيد هبقي فرحانه اوي مع بابا وماما وخالو في غرفه صغيره في حاجه كده بيسموها السجن
ههههههههههههههه

سجود يقول...

لا هيكون فيها ايه وهبقي اخد حضرتك فسحه فيها بتاع سنه سنتين كده وابقي عملت فيك جميل مش هتقدر تنساه

سجود يقول...

لان حضرتك اتسترت ع مجرم
لا مش مجرم اكتر من مجرم

سجود يقول...

ههههههههههههههه
دلوقتي بقي حالك وحالي مش من شويه كان انا مصدق بكلمتي ومع ماما وبابا وخالو
ع فكره انت مش هتبقي لوحدك لا هتبقي مع بابا وماما بتوعي وكمان خالي يعني هيسلوك خالص
هههههههههههههه

♥نبع الغرام♥♪≈ يقول...

زعلالالالالالالالالالانه منك

يعنى مش قلت ان الرقم صح ولا غلط ولا كأن اى حاجه

عامة يا احمد انا تحت امرك وياريت يكون الرقم وصلك

وماكنش فيه دعى للكومنت فى البوست الاخير عشان تفكرنى انك سبت ليا رسالة

كتر خيرك
سلام

سجود يقول...

انا هقوم عشان كليتي
دعوااااااااااااتكم

أريــــــــــــــــــــج يقول...

اهذا انتحار يا الهامي ؟؟؟؟

أم جريمة قتل مع سبق الاصرار والترصد ؟؟

ياساااااااااااتر

أريــــــــــــــــــــج يقول...
أزال المؤلف هذا التعليق.
أريــــــــــــــــــــج يقول...

سجوود ربنا يوفقك عزيزتي وتكوني من الناجحين ان شاء الله وبامتياز

أريــــــــــــــــــــج يقول...

ماعليش يا احمد اعذر تاخري في الزياره لدي انشغالات كتيره احيانا بدخل ساعه متاخرة من الليل ع النت يادوب بقعد نص ساعه وبطلع ما بلحق احط تعليق لكني متابعه برضو

بس كلامك المره دي جامد عليها شويتين

ماتكونشي قاسي عليها

فراشة يقول...

احلى كلام غضب سمعته
رغم الحزن والغضب والعنف الشديد بس فى حاجه جميلة
حلوة قوى كلمة عميلة الغدر

كنت بالامس ملاك رقيق واليوم صرتى مجرمة
احمد انت بتجيب الكلام ده منين

غدا نهايتك
توعد رهيب ملهوش حل

خلص بجد الكلام مش عارفه اعبر
بص على فكرة انت خسارة والله
لازم حد يكتشفك
ربنا يحميك ويحفظلك قلمك وعقلك

سلامات

ماء تشرين يقول...

لا عندك حق انا بجد مش عارفه ازاى مقرتوش معلش ياابو شريكو انا بعتذر والله بس بجد انت ملكش حل