BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

الثلاثاء، 15 ديسمبر 2009

شخصية كرتونية


هل تعرفين اننى لا ارى نفسى فى المرآة
اشعر باناملى على وجهى
لكنى لست انا الذى اسكن المرآة
أرى وجه مضىء
تشع منه اجمل معانى الحياة
وجه مشرق
هو قبلة الشمس والقمر فى سماه
وجه صبوح
تطل البهجة من عيناه
أهذا أنا يا حبيبتى
حاول الشك ان يحتل عقلى فلم يجده
حاول ان يحتل قلبى ولم يجده
تسلل الى وجدان وجدانى
انتشرت جواسيسه فى ارجاء اوطانى
اجرى البحث فى كل اتجاه
عاد الشك يلهث من المعاناه
لا يعرف انى بدونك جسد فقط
شخصية كرتونية تجيد المحاكاه
ثلاثى الابعاد انا
وانت ِ من ترسمين دورى فى الحياه
صرت ُ يويو حبيبتى فى اصابعك
وكل يوم فى مرآتى اداعبك

37 التعليقات:

سجود يقول...

الاوووووووووووووووووووووول

سجود يقول...

يااااااااااااااااه دا انا ربنا بيحبني بدخل افتح المدونه واعمل رفريش لحد ما الموضوع يطلع وفعلا بيطلع

سجود يقول...

لالا يا جماعه انا بحجز لكل المحتلين مش هقول الاساااااامي عشان مش انسي حد
كل المحتلين وكل الغلابه اللي نفسهم يعلقوا الاول

سجود يقول...

الحمد لله
يااااااااااه
انا كده مرتاحه

سجود يقول...

لالا اكيد مش هروح اقرا الموضوع دلوقتي
ليسا شويه

سجود يقول...

انا دلوقتي قرات العنوان شويه كده واقرا الموضوع

سجود يقول...

صحيح مبروك ع الاعفاء
ومبروك عليا انا كمان التعليق الاول

فكرة من الزمن ده يقول...

كده يا سجود
ماشي

سجود يقول...

يعني حضرتك مش عايز تكتب اي تعليق تحجز بيه لاي حد
عشان بس مش ترجع تقولي النت فصل ومش لحقت اكتب
ديه بتبقي مهارات
ههههههههههههههههههه

سجود يقول...

فكره حبيبتي انا حاجزالك معايا

فكرة من الزمن ده يقول...

ايه ده يابنتي انتي كنتي بايتة هنا ولا كتبتي تعليقاتك قبل البوست ماينزل واحمد خيط البوست على مقاس التعليقات
ده شغل سنيما مقاولات

سجود يقول...

اروح اقرا بقي وارجع واوعي تزعلي انا حاجزالك معايا

سجود يقول...

ههههههههههههههههههههههههه
لالا انا ماشيه بالاحساس بتاعي
من عشر دقايق كده جيت المدونه وكنت حاسه ان فيه حاجه هتنزل فكنت بعمل رفريش كل شويه لحد ما ظهر وكمان علقت علي الموضوع اللي قبله قلت مافيش موضوع هينزل دلوقتي
بس الحمد لله نزل

سجود يقول...

السلام عليكم
جميل الموضوع بس غامض شويه يا اما العيب فيا
ههههههههه
هل تعرفين اننى لا ارى نفسى فى المرآة
اشعر باناملى على وجهى
لكنى لست انا الذى اسكن المرآة
أرى وجه مضىء
تشع منه اجمل معانى الحياة

سجود يقول...

انا الحمد لله قراته لحد ما فهمت
جميل كالعاده ماشاء الله
وديه عجباني
هل تعرفين اننى لا ارى نفسى فى المرآة
اشعر باناملى على وجهى
لكنى لست انا الذى اسكن المرآة
أرى وجه مضىء
تشع منه اجمل معانى الحياة

فكرة من الزمن ده يقول...

ليه ياجودي الموضوع باين زي الشمس
يابنتي
احمد متخفي بنضارة

فكرة من الزمن ده يقول...

حلوة اوي بجد
اشعر باناملى على وجهى
لكنى لست انا الذى اسكن المرآة
أرى وجه مضىء
تشع منه اجمل معانى الحياة


جميل اوي التعبير
ده فان الحبيب لا يرى اي شيء في الدنيا الا وجه حبيبه
تسلم ايدك

فكرة من الزمن ده يقول...

لا طبعا انا ازعل منك يا جميل احنا بنهزر

فكرة من الزمن ده يقول...

تسلل الى وجدان وجدانى


تقصد تقول تسلل الي اسماء واحلام في وجداني

فكرة من الزمن ده يقول...

وانت ِ من ترسمين دورى فى الحياه
صرت ُ يويو حبيبتى فى اصابعك
وكل يوم فى مرآتى اداعبك


حلوة القفلة
واليويو ذكرته لكن بطريقة كويسة لان في ناس بهدلت اليويو
ويارب ترجع يايويو

سجود يقول...

هههههههههههههههههههههه
عسل يا فكره انتي اعده تدققي بقي في الموضوع وتصلحي عليه
هههههههههههههههه
بس وانا بقرا برده قلت اكيد يقصد كده
ههههههههههههههههه

سجود يقول...

فكره الموضووع بقاله نص ساعه واحنا كترنا في الكومنتات كالعاده بجد الناس كده هيكرهونا
ومش بعيد اصحاب المدونه كمان يعملولنا حظر
هههههههههههههههه

فكرة من الزمن ده يقول...

جودي بتقولي ايه ياعسل بس
يعملو لمين حظر
انتي في حماية فكرة
ده احنا نعمل للزعيم حظر ونحتل احنا المدونة ونفرض عليه رسوم لما يجي يعلق هنا

فكرة من الزمن ده يقول...

هههههههههه
صح ده مفيش غيري انا وانتي
لالالا انا خفت لوحدنا يالا بينا
احسن تخطف

فكرة من الزمن ده يقول...

ههههههه
انا معرفش اقرا وخلاص
لازم افهم
هههههههه
لكن الكلام مش محتاج والله جميل جدا

فكرة من الزمن ده يقول...

الصورة حلوة جدااااا

Unknown يقول...

جميل اووووى يا احمد
و شعر مدينة النساء حلو اوووى
برده

Mano يقول...

اد ايه كلمات جميله واحساس عالي
تحياتي

غير معرف يقول...

حلوه يا احمد وتسلم ايدك
بس عندى اعتراض على حاجه واحده

وانت ِ من ترسمين دورى فى الحياه
صرت ُ يويو حبيبتى فى اصابعك

مهما وصلت درجه الحب بينكم
لازم يكون فيه شخصيه مستقله لكل حد فيكم
مينفعش تكون يويو تحركها زى ماهى عاوزه
وتلغى شخصيتك

انا ضد حب التحكم والامتلاك

دا راى ارجو انه مش يضايقك

بس هى طبعا رااائعه تسلم ايدك

فكرة من الزمن ده يقول...

فكت شفرة ابونا برت اكيد
وقرت رموز حجر وحيد

ليس فقيرا من يحب يقول...

السلام عليكم

ازيك يا شاعر

يارب تكون بخير

انا طبعا قريت البوستات اللى مش شفتها

وطبعا مش محتاج تعليق بجد على روعه

كلماتك

مدينه النساء دى اكتر من روعه

تسلم ايديك يارب

فى حفظ الله

فكرة من الزمن ده يقول...

لو وحيد حتى ما جا

ممكن يجي فريد
او اسمهان

غير معرف يقول...

لا يعرف انى بدونك جسد فقط
شخصية كرتونية تجيد المحاكاه
ثلاثى الابعاد انا
وانت ِ من ترسمين دورى فى الحياه

الله علي دي صوره وده احساس بجد ..

شكلك كده يا احمد هترجعني اكتب خواطر تاني من جمال الحاجات اللي بقراها هنا :)

وردشان smilyrose يقول...

السلام عليكم

جئت اطمئن عليك

لكن اخبرنى اهناك حقا حبا هكذا

انت تكون هى كل حياتك

اسال الله ان يكرمك بخير ما تتمنى

دمت اخى الغالى

كعادتك رائع باسلوبك اخى

ضحكات الحياة يقول...

ايه الحلاوة دي
بجد بجد جميلة عاشت ايديك
و فيها تعبير جديد اللي هو اسم القصيدة
شخصية كرتونية فعلا اسم رائع
و عاشت ايديك يا معلم دومت مبدعا

donya يقول...

مساء الخير

ليه سميت القصيده شخصيه كرتونيه؟؟؟؟

تعليقك عندي في البوست الاخير عايز قعده علشان ارد علي رواقه

علشان انا راجعه من مشوار رخم مااحبش اكتب بعده حاجه

تحياتي

فراشة يقول...

جميلة يا احمد الكلمات والحب والرومانسية فى تعبيراتك
لكنى سأختلف معك فى هذه الجملة(صرت ُ يويو حبيبتى فى اصابعك)
اعذرنى يا احمد لا اتفق معك فيها ابدا
فلا يمكن ان نسمى هذا حبا فالرجل رجل لا يمكن للمرأة ان تتلاعب به لهذه الدرجة وبهذا التشبيه
وخاصة فى زمننا هذا لن يقبل الرجل ان يصبح هكذا ابدا
وكذلك المرأة التى تحب بعمق
لن تقبل ان تفعل هذا بحبيبها ابدا

اما بقيه الكلمات فكعادتك رائعة