BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

الجمعة، 18 ديسمبر 2009

تعليق من عند ميمى

البوست ده كان تعليق منى على بوست
فى مدونة ميمى حبيت اعمله بوست كامل



مين اللى قال يا بشر

ان ميمى دى بنوتة

دى حتة سكر فى قلوبنا محطوطة

حتة سكر بس ايه حدوتة

حتة سكر تدخل حياتك

ترجع حياتك تانى مظبوطة

ميمى حبيبها بسكوتة

طب هى ايه

غير اناناس وفراولة

على اغصان الورد محطوطة

حتة سكر لكل كئيب

وجبة مشروطة

مين اللى قال يا بشر

ان ميمى دى بنوتة

دى اجمل نجمة

تبان من بعيد صغنتوتة

تقرب منها

تشوف الدنيا حاجة تانية

تشوف الامانى فيها مخطوطة

52 التعليقات:

سجود يقول...

الووووووووووووو
الاول

سجود يقول...

يااااااااااااه
اطمن قلبي

سجود يقول...

مش مصدقه مش معقول انا كنت ماشيه حالا

سجود يقول...

بس مش معقول اتأخر علي مشاويري ومش الحق كمان التعليق الاول

سجود يقول...

انا بحجز لكل المحتلين وكل اصحابي وكل المدونين الطيبين بس الاشرار لا
ههههههههههه

سجود يقول...

التعليق اللي اتحذف كان مكرر
اوك ؟
ههههههههههههههه
اروح اقرا وارجع مش هطول المره ديه عشان متأخره بس

سجود يقول...

هههههههههههههههههه
جميييل ماشاء الله
مين اللي قال يابشر ان ميمي بنوته

سجود يقول...

اخر تعليق هعلقه هو اللي جاي ده

سجود يقول...

يعني انا عندي اسمين وربنا زايد ومبارك تنادي بحرف واحد بس
ههههههههههههههههههههه
تحياااااااتي

سجود يقول...

لااااااااااا
مش معقوووووووووول تحذف تعليقي المحذوووووف طيب والكومنت اللي بعده الناس تفهمه ايه
ههههههههههههههههههه
انا لازم اقفل عشره
اوك ؟
ولو حد عنده اعتراض او مانع يقولي
ههههههههههههههه

Cute Kitty **sookra يقول...

تانى تعليق
كلامك يجنن وكمان اللى مكتوب عشانها تستاهل بجد اكتر من كدا كمان
صباحك شيكولاته
كل سنه وانت طيب وبالف خير

♥نبع الغرام♥♪≈ يقول...

مممممممممممممممم


يعنى انا التالت

طيب كويس

♥نبع الغرام♥♪≈ يقول...

كل سنه وانت طيب يا احمد

بمناسبة العام الهجرى الجديد

وان شاء الله السنه دى تحقق احلامك كلها وتشتهر بكلماتك يارب بحق يوم جمعه
سنه سعيده عليك يا احن اخ بالدنيا كلهاااااااااااااااا

♥نبع الغرام♥♪≈ يقول...

حجززززززززززززز


ماما الفراغ

ميمى

فكرة من الزمن دا

ايوشتى

جارة القمر

يويو

ليس فقيرآ من يحب

وردشان
همس الاحساس حنين
بنك دريمز
مين ياترى نسيت مين تانى

ممممممممممممممممم
اشوف وارجع

♥نبع الغرام♥♪≈ يقول...

حجززززززززززز

فراشة

ورده

مممممممممممممم

♥نبع الغرام♥♪≈ يقول...

معاك حق يا احمد بكل كلمة كتبتها بحق ميمى
بجد هى تستحق الاحترام

وتستحق احلى الكلمات
اخت بتقف جنب كل الناس وحنينه اوووووووووووى

وانا بحبها اوووووووووووووووووووى

وبعزها اووووووووووووووووووووى
ربنا يسعدها يارب
والكلمات فعلا منطبقه عليها

♥نبع الغرام♥♪≈ يقول...

جميل منك وفائك للناس دى يا احمد
ربنا يعزك يارب ويكرمك خير

ملحوظه
ممكن اكون اخده منك على خاطرى شويه بس دا مش معناه انى زعلانه منك لانك اخوايا ومش ينفع ازعل منك بجد

اليوم اللى اعمل فيه قصيده صغنونه كده كنت اتمنا انك تكون اول حد يبارك وكان بجد يهمنى رئيك بس عامة براحتك
يكفينى انى بطمن عليك يا احمد
ربنا يسعدك يارب
سلام

غير معرف يقول...

برنس يا احمد

ميمى دى سكره اصلا

عسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسل

تسلم ايدك

عابرة سبيل يقول...

يا ريتنى كنت ميمى

عاشقه الرومانسيه يقول...

وده كان تعليقى عندها على البوست
(:

مين اللى قال القمر راجل صاحب شنبات
القمر ده ميمى وهى بتوصفه بكلمات
القمر قلب ميمى الحى ولا عمره ابدا مات
القمر ده يبقى ميمى بكلمها والهمسات
القمر ده ميمى بقلبهاوبروحها دى بالذات
دى ميمى دى اصلها اميره الاميرات
مهما يكون بُعدها بتقرب المسافات

ليس فقيرا من يحب يقول...

السلام عليكم

انوس حبيبتى حجزالى

هيييييييييييييييييييييه

متحرمش منك يا انوس يارب

ليس فقيرا من يحب يقول...

عااااااااااااااااااااااا

انا عايزة من ده

مليش دعوة انا عايزة انا كمان شعر

هههههههههههههههههههه

ليس فقيرا من يحب يقول...

ميمى بجد مع انى معرفهاش كتير

بس حته سكرة فيها طيبه وجدعنه وخفه دم

وكل حاجه حلوة

ربنا يسعد قلبك يارب يا ارق ميمايا

انى احبك فى الله

فكرة من الزمن ده يقول...

لا بقى كان لازم انا احتل بوست ميمايتي حبيبتي
ماشي يا جودي
انا بقى مقدرش ازعل منك ياقمر
المهم انك منور هنا ياجميل

فكرة من الزمن ده يقول...

ميمايتي الجميلة
حبيبة قلبي
اسعدهاووفقها ياربي
وتفضل تنجح وتنور الدنيا
باجمل وش ونيةصافية
قمر شفتها
تمام زي ما تخيلتها
حتة بنوتة
شقية صغنتوتة
غايبة او موجودة
بسمة لا محدودة
على الخدود مفرودة
من اول يوم عرفتها
اخدت موقف معايا عمري ما انساه

ماء تشرين يقول...

كل سنه وانت طيب يارب دايما كده سنه سعيده عيك ان شاء الله

وردشان smilyrose يقول...

ميمى بنوته صغنونه
سمع عنها قلبى كتير حواديت
راح يسال على دى البنوته
شافها القلب عشقها كتير
طار من الفرح وقال حبيت
لقيت اجمل ملاك وغنيت
ميمى يا عسل صافى
يا ثكره سنترفيش
من كتر حب اصحابى فيكى
قلبى حبك واتمنى تشوفك العين
يا اجمل ميمومه فى الدنيا

adel يقول...

انا هاسمي نفسي ميمي عشان تكتب لي شعر يابو حميد
هههههههههه

بس ميمي مذكر برضه (زي فيلم مطب صناعي ) انا بحب كوني ولد :):)

ليس فقيرا من يحب يقول...

باهزر والله العظيم

donya يقول...

مساء الخير
الثقه الزايده من وجهة نظري مالهاش دعوه بالغرور
انا شفت ناس واثقه من نفسها جدا لكن مش مغروره
ومن كتر ثقتها مابتحرجش تقول انا مااعرفش في الموضوع ده وبتحب تعرف وتتعلم
لكن المغرور عامل نفسه عارف كل حاجه في الدنيا

تحياتي

donya يقول...

مساء الخير

جميل اوي الشعر ده
هي ميمي فعلا كده

حسيت الكلام ده من خلال بوستتها

تحياتي

فكرة من الزمن ده يقول...

جودي حبيبتي
تخبط براحتها
مقدرش اتفق معاك عليها
شوف حد تاني نتفق عليه انا وانت انما جودي لا
انا بموت فيها
دي هي دي زهور المستقبل يابني

انا هاتبناها واخليها اختي الصغيرة

فكرة من الزمن ده يقول...

اعتبر ده وعد
ولا وعيد؟

جارة القمر يقول...

ميماية انسانة جميلة اوي وانا بحبها

وفعلا تستحق كل الاحترام


ودي واحترامي لأحمد وميمي

سجود يقول...

انا بحب الاشرار
ههههههههههههههههههه
بس مش بحجزلهم

سجود يقول...

فكره ياحبي
هو اكيد من خلال فهمي للتعليق انه
كان عايز يتفق معاكي عليا
انا عارفه اصلا النفوس بتبقي وحشه من جوه وخصوصا لما احتليت مدونته
ههههههههههههههه

فكرة من الزمن ده يقول...

اكيد حد شراني اكتر منها

فكرة من الزمن ده يقول...

شوفتي ياجودي؟
انا دايماكده؟اهدي النفوس؟
اعمل ايه بس
ماكانش قصدي افتن ولا حاجة

mimi يقول...

مش عارفة أقول إيه خالص
بجد بجد
شكرا لأحمد وشكرا لفكرة فكرتي
وشكرا لسارة سجود جودي

وساسو سكرة برده حبيبتي صباحك شيكولاته جلاكسي..شكرا

وأنوس ، شكرا يا سكر يا ملاك

حنين ، يا ربن يا سكر يسعدك ويهنيكي

عابرة سبيل ، ليه تبقي ميمي لما ممكن تبقي أحسن من ميمي

دودو عاشة الرومانسية ، ردك عجبني وأنا رديت عليه عندي وهروح أجيبه وأنشره هنا ، تسلملي أفكارك يا غالية عليا

رانيا ، ليس فقيرا من يحب .. هيفرضوا ضرايب علي اللي بيحبوا قريب جدا بسببك يا سكر وعسل

دولا ، ليه تسمي نفسك ميمي .. رمزي هيزعل

دنيا .. ربنا يخليكي ليا يا دنيا وربنا يديم المحبة بيننا

علياء جارة القمر ... أنتي أختي وحبيبتي ،، وأحلي سكر

mimi يقول...

دودو يا عاشقة الرومانسية
كلامك حبيبتي .. دا كتير عليا
عاجبني طبعا تعليقك
وأثر كتير جدا فيا
ربنا ما يحرمني منك أبدا
ويخليكي دايما صاحبة وفية
أتمني لك حبيب قمراية
ويخليكي في عيشة هنية

saragebaly يقول...

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته


كل عام وانت بألف خير

عام هجري سعيد ان شاء الله

gogo!sf يقول...

والله يا احمد انت اللى حته سكرة

لــــ زهــــــراء ــــولا يقول...

تسلم الايادى
ميمى دى حتة سكره
قمر منور
اى حاجه حلو بجد يبقى اسمها ميمى

سجود يقول...

الموضوع اتشال ليه
ولا النت عندي بيخرف ولا ايه النظاااااام

الفراغ يقول...

يابختك ياميمى
انتى فعلا بنوته زى السكر
ربنا يديم الاخوه بينكم يا رب

بس انا ليا سؤال يا احمد
هى فين يويو؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
بقالى كتير ماشفتهاش... ولا سمعت عنها... ولا بتعلق حتى عند حد...
ياترى ايه المانع!!!!!!!!!!!!!

طهر فؤادك يقول...

السلام عليكم ورحمة الله وبركاتة

اخبارك اية

وربنا يكرمك يارب والمسلمين

ومنتظر مشاركتك معانا فى حملة " اكفلة وهيدخلك الجنة " علشان ان شاء الله مشاركتك ببوست هيفرق معانا ان شاء الله كتير فيارب تكون معانا وكل من يحب بأذن الله الدعوة مفتوحة

عابرة سبيل يقول...

رووووووووووووووحى يا ميمى

احمد بدل ما يحذف تعليقى حذف البوست كله بس يا احمد انا برده وراك وراك
بس المرة دى عشان ميمى



http://www.youtube.com/watch?v=oWIfXAKthXc

yasmina يقول...

يااااااربى
هى المدونة مش بتفضل على حالها ابدا
دة انا مش بلحق
كدة دة كدة فاتنى كتييييييير اوى
معلشى بقى
ماهو كمان البوست مش بيلحق
ولا انا اللى بغيب كتير
ممممم مش عارفة

ههههههه
بسم الله ما شاء الله يعنى
والله ما اقصد
يارب المدونة الجميلة دى تفضل دايما مليانة بالمواضيع الاجمل دى بجد من قلبى

وتحياتى لميمى اوى بجد البوست بتاعها راااااائع بجد

سلام

yasmina يقول...

اه وشكرا للسؤال
عليا وعلى المس يويو

نيابة عنها طبعا
ما اصل انا وهى واحد
دة شئ اكيد طبعا ومفروغ منه كمان

هههههههه
سلام

Asmaa Fathi يقول...

حلو اوي كلمات بسيطة

كل سنة وأنتِ طيبة وعام جديد وسعيد هجري وميلادي

تحياتي

اقدم عاصمه فى الحب يقول...

السلام عليكم

حتى التعليقات فيها ابداع ملحوظ
رسمك جامد يا احمد
تسلم يا كبير :)

همس الاحساس يقول...

ايه الجمال والكلام ده
يبخت صديقتك بيكى
بجد كلامات ذى السككككككككككككككر
يسلمو ايديك اختى